محصولات کشاورزی و محصولات زراعی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 26 تير 1398
بازدید : 45
نویسنده : admin

 

در سال 2012 ،  شرکت سینجنتا اعلام نمود که در طی یک دوره 10 ساله و با هدف ایجاد تغییر اساسی و بنیادین در تولیدات کشاورزی، مبلغی بیش از 500 میلیون دلار در منطقه آفریقا و خاورمیانه سرمایه گذاری نموده و 700  نفر را به کار میگیرد. با همکاری مستمر و نزدیک با کشاورزان و با توجه به محصولات جامع در بذور،  سموم دفع آفات نباتی، روش های تیمار بذر و همچنین آموزش مصرف کنندگان در جهت استفاده صحیح، موثر و ایمن، این شرکت میتواند راه حل هایی جامع برای غلبه بر چالش های بخش کشاورزی ارائه  دهد.

سینجنتا هر ساله صدها مزارع نمایشی و کارگاه های آموزشی برای کشاورزان در سراسر آفریقا و خاورمیانه  برگزار میکند که در نقاط مختلف جهان با تاکید بر دانش و آگاهی منطقه ای به همراه اطلاعات عمیق و وسیع از علوم  مختلف کشاورزی به دنبال یافتن راه حل های مناسب و درخور، جهت ایجاد ارزش افزوده و سود بیشتر برای کاربران بخش کشاورزی می باشند.

 

شرکت بایر آلمان

شرکت ترنم سبز زاینده رود عرضه کننده انواع نهاده های کشاورزی و سموم ، قارچ کش، حشره کش و علف کش دراستان اصفهان است. همچنین واحد فروش این شرکت به نام مرکز تخصصی کشاورزی رویان، از کارشناسان مجرب کشاورزی بهره میبرد و محصولات با کیفیت خارجی در زمینه کود و سم از شرکت بایر آلمان را به فعالان بخش کشاورزی عرضه میکند.

 

شرکت غزال شیمی

 شرکتغزال شیمی از پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات تولید بهره میبرد و با داشتن پرسنل مجرب و استفاده از تجربیات کشورهای پیشرفته در زمینه فرمولاسیون سموم و کودهای مکمل و بهره گیری از آخرین دستاوردهای تحقیقاتی , موفقیت روزافزون و چشمگیری در حیطه کاری خود به دست آورده و به همین علت محصولات تولیدی شرکت غزال شیمی با محصولات مشابه خارجی قابل رقابت می باشد . نام این شرکت در میان سازمان های دولتی و خصوصی دست اندر کاراین صنعت و نیز در میان اکثر کشاورزان و باغداران کشور سازی نامی مطمئن و آشنا به حساب می آید.

کلیه محصولات شرکت غزال شیمی در آزمایشگاه های مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات کنترل کیفی سموم نظیر H.P.L.C و GC و … مطابق با استانداردهای بین المللی نظیر FAO وWHO زیر نظر سازمان حفظ نباتات تولید و عرضه می گردند .

 

شرکت باسف

شرکت باسف تجربه فراوانی در تولیدات سموم باکیفیت دارد و همواره بر رضایت کلیه مصرف کنندگان از محصولات توجه داشته است. همچنین این شرکت تولید مناسب سموم BASFترین فرآورده های منطبق با قوانین زیست محیطی با هدف کمترین آسیب وارده به محیط زیست و حشرات و عوامل مفید و میکرواورگانیسم های مفید خاک را دنبال میکند

منبع:سموم بایر



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kahri و آدرس kahri.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com